Polityka Zwrotów i Reklamacji
Obowiązuje od: 12 lipca 2025 r.
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]).
2. Wyjątki od prawa zwrotu
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest:
- Mebel nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta (np. malowany na indywidualne zamówienie, tapicerowany wybraną przez Klienta tkaniną).
3. Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
4. Zwrot towaru
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Fenix Renowacja, ul. Główna 20, 97-371 Oprzężów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Reklamacje
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć rzecz wolną od wad. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi.
Reklamację można złożyć pisemnie na adres pracowni lub mailowo. W zgłoszeniu prosimy o podanie opisu wady oraz oczekiwanego sposobu rozwiązania problemu (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
Ustosunkujemy się do Państwa żądania niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
