Fenix Renowacja Logo
+48 510 196 890
[email protected]
  • Biblioteki (4)
  • Bieliźniarki (2)
  • Biurka (1)
  • Fotele (1)
  • Kabinety (1)
  • Kanapy (1)
  • Komody (5)
  • Kredensy (2)
  • Sekretery (5)
  • Stoły (1)
  • Szafy (5)

Polityka Zwrotów i Reklamacji

Obowiązuje od: 12 lipca 2025 r.

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]).

2. Wyjątki od prawa zwrotu

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest:

  • Mebel nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta (np. malowany na indywidualne zamówienie, tapicerowany wybraną przez Klienta tkaniną).

3. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

4. Zwrot towaru

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Fenix Renowacja, ul. Główna 20, 97-371 Oprzężów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5. Reklamacje

Jesteśmy zobowiązani dostarczyć rzecz wolną od wad. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi.

Reklamację można złożyć pisemnie na adres pracowni lub mailowo. W zgłoszeniu prosimy o podanie opisu wady oraz oczekiwanego sposobu rozwiązania problemu (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

Ustosunkujemy się do Państwa żądania niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Fenix Renowacja

Przywracamy blask starym meblom z pasją i precyzją. Specjalizujemy się w renowacji antyków.

Menu

  • Strona Główna
  • Galeria Realizacji
  • Kontakt
  • Zwroty i Reklamacje

Skontaktuj się

📍 ul. Główna 20, 97-371 Oprzężów

📞 +48 510 196 890

📧 [email protected]

© 2025 Fenix Renowacja. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Polityka Prywatności | Regulamin

Używamy plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenie na naszej stronie. Klikając „Akceptuj wszystko”, zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej.